מאז ומתמיד, נשים רוצות להראות במיטבן ומשדרגות את היופי שלהן בדרכים שונות,
אחת מהדרכים החדשניות ביותר לטיפוח הגבות היא עיצוב גבות בשיטת השערה. שיטת השערה היא סוג של קעקוע בגבות, הנשאר לאורך זמן, אך לא לתמיד. שיטת השערה היא הזדמנות לא רק להעצים את היופי, אלא גם להקל על עצמנו.

השיטה מאפשרת לנו לחסוך זמן בבוקר על איפור הגבות, אפשר גם ללכת לים ולבריכה בלי לפחד שהאיפור ינזל. השיטה מתאימה במיוחד לנשים עסוקות, לאימהות טריות שקצרות בזמן ובכלל לכל הנשים שאוהבות מראה גבות מטופח ומלא ללא מאמץ רב ביום יום.

גבות בשיטת השערה – כמה זמן זה יחזיק?

קשה לשים את האצבע לגבי כמה זמן עיצוב הגבות בשיטת השערה יחזיק, התשובה המדויקת טמונה במצב העור ונתוניה של כל לקוחה. בעיקרון, הטווח הוא בין שנה עד שלוש שנים. הנתונים בהם זה תלוי זה סוג העור, עור יבש לרוב קולט פיגמנט טוב יותר ולכן השיטה תחזיק טוב יותר על עור יבש מאשר שמן.

הגיל גם קובע, לרוב על עור צעיר יותר הפיגמנט נוטה להיתפס טוב יותר. חשוב גם להתייחס לפיגמנט של הלקוחה עצמה, פיגמנט בהיר מחזיק פחות זמן מהכהה. כמו כן, לכל גוף יש קצב התחלפות תאים שונה.

כמו כן, נכון להיום יש שלושה סוגים של מיקרובליידינג בגבות.
בוא נכיר אותם.

  • שיטת השערה, מאפשרת הדמיית שיער במראה טבעי. מותאם לנשים שרוצות שינוי משמעותי בצבע ובצורה.
  • שיטת ההצללה, מיועדת לנשים הסובלות מקרחות. ההצללה מאפשרת למלא גבות באיזורים בעייתיים.
  • השיטה המשולבת, מעניקה נפח לגבות, מתקנת גבות לא סימטריות. בעזרת השיטה הזו ניתן לעשות שינוי משמעותי בגבות.

כללים פשוטים לשמירה על איפור קבוע בגבות

טיפול נכון באיפור הקבוע שלכן, יאפשר לכן ליהנות ממנו לאורך זמן ולשמור עליו במראה אחיד ויפה. יש להימנע מקרני שמש ככל האפשר. קרני שמש עלולים לגרום לדהייה של הפיגמנט. בכל מצב בו אתן הולכות לספא, לים או לבריכה יש לשים מקדם הגנה, לא פחות מ 30SPF.

בנוסף, כדאי לבדוק בעצמכן או להתייעץ עם הקוסמטיקאית שלכן לגבי מוצרי הטיפוח שלכן. מוצרי טיפוח רבים מכילים בהם רכיבי הבהרה שיכולים להשפיע על האיפור הקבוע שלכן. כמו כן, אני ממליצה להימנע מפילינג באיזור הגבות.

מתי צריך לחזור לטיפול?

בטווח הקצר שלאחר הטיפול, כמובן שאם יש צורך, ניתן להגיע חודש לאחר הטיפול הראשון למילוי של הפיגמנט, לחזק אותו. בטווח הארוך שאחרי הטיפול, תוצאה של איפור קבוע בגבות מחזיקה לרוב בין שנה לשלוש שנים, כמו שציינתי קודם. כמובן שאפשר לשאוף יותר לכיוון הטווח של שנתיים-שלוש, עם טיפול נכון והיצמדות לכללי הטיפוח. טיפול נכון יאפשר לכן ליהנות מהתוצאה לאורך זמן רב, אך כמובן שהשכבה העליונה של העור (אפידרמיס) מתחדשת כל הזמן וזה בלתי נמנע שבסופו של דבר, הצבע ידהה…

טיפול בגבות בשיטת השערה

טיפול בגבות לאחר מיקרובליידינג אינו מסובך. שבוע לאחר הטיפול, לא מרטיבים את המקום ומורחים קרם מיוחד מהקוסמטיקאית שלכן. ייתכן שיופיע בחלק מהמקרים עור אדום או מגורה, שכחלק מהריפוי שלו עלול להתקשות מעט. נזכיר שאסור לגרד או להוריד אותו. לאחר מכן, הטיפוח על בסיס קבוע הוא רק למרוט שיערות שגלשו מהצורה היפה והאחידה החדשה שלכן.

נשים יקרות, אם אתן רוצות להיות בעלות פנים מהפנטות, להוסיף חן ויופי לפנים המיוחדות שלכן, להיראות צעירות ומטופחות יותר וכל זאת בלי לבזבז הרבה זמן על איפור בבוקר, אתן מוזמנות אליי לקבל את הגבות שתמיד רציתן.

אני בעלת ניסיון וחוש אסתטי גבוה. אתאים לכן בטיפול, גבות שמתאימות בדיוק לצורת הפנים שלכן. מניסיון , אחרי הטיפול, לא תפסיקו לקבל מחמאות, תחסכו לכן זמן רב והכי חשוב הטיפול יעניק לכן ביטחון עצמי מחודש במראה הגבות שלכן. אדגיש שמעבר למראה הנהדר, אני משתמשת בפיגמנטים איכותיים ואורגניים, והכי חשוב מחט חד פעמית וסטרילית לכל לקוחה. מוזמנות ליצור קשר ולהצטרף ללקוחות המרוצות, שנהנות כבר היום מגבות בשיטת השערה, ומרגישות מטופחות במיוחד.

השאירו את הפרטים שלכם עכשיו לקבלת ייעוץ ללא התחייבות
סיכום
גבות בשיטת השערה
שם מאמר
גבות בשיטת השערה
תיאור
מאז ומתמיד, נשים רוצות להראות במיטבן ומשדרגות את היופי שלהן בדרכים שונות, אחת מהדרכים החדשניות ביותר לטיפוח הגבות היא עיצוב גבות בשיטת השערה. שיטת השערה היא סוג של קעקוע בגבות, הנשאר לאורך זמן, אך לא לתמיד. שיטת השערה היא הזדמנות לא רק להעצים את היופי, אלא גם להקל על עצמנו. השיטה מאפשרת לנשים להראות מושלמת כל יום.
המחבר
שם המוציא לאור
BarbaraBeauty
הלוגו של המוציא לאור

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *