כל אדם, לפחות פעם בחייו, ייתקל בתופעה של פצעים בפניו. לכל סוג – טיפול מתאים. כל מקרה לגופו. מה אתם יודעים על פצעים בפנים? הפעם, אסקור לכם את הנושא של סוגי פצעים בפנים. איך להילחם בפצעים בפנים, איזה סוגי פצעים יש, מהן הסיבות להיווצרותם ועוד.

סוגי פצעים בפנים

פורונקול – דלקת חריפה של זקיק השערה נגרמת מסטפילוקוק הצהוב. אם יצא לכם פצע מסוג זה, בשום פנים ואופן לא לטפל בזה לבד, אלה לפנות לייעוץ רפואי.

קומדונים("הנקודות השחורות") – הצטברות של שומן בבלוטות השומן. ברגע שיש מגע עם האוויר ישנה פעולה של חמצון והשחרה. לא מומלץ לנקז אותם באופן עצמאי, מכיוון שיכול להיווצר פתח לכניסת חיידקים ואף יכולה להתפתח דלקת. אפילו אם הצלחתם להוציא את נקודות השחורות, מוקדם מדי לשמוח, כי רוב השומן "התיישב" למטה.

פפולות – נראים כמו פצע מורם ומוצק מעל פני שטח העור, בהרבה מקרים יכולים להתחבר בניהם וליצור משטחים. יש סיכון בניקוז פפולות, כי תוך כדי ניסיון להיפטר מהתערובת של השומן, החיידקים והתאים המתים יש סיכוי גבוה להצטלקות העור.

קומודונים נייר זכוכית – נקראים כך בגלל המראה שלהם, אם נוגעים בהם אז מרגישים שהם מחוספסים, אי אפשר לנקז אותם באופן עצמאי, מופעים בעיקר במצח.

פוסטולות – פצע עגול, מוצק ומורם עם מוגלה במרכז, אסור לנקז אותו לבד, כי באופן עצמאי מוצאים רק את הראש, דלקת נהיית יותר חריפה ויוצאת פוסטולה יותר חמורה.

נודולות – נגעים דלקתיים עם פגיעה יותר עמוקה.

הבעיה הנפוצה ביותר – אקנה ("פצעי בגרות"). אקנה היא מחלת בלוטות החלב(שומן), פקק בבלוטת השומן והצטברות חיידקים אשר גורמת לפצעים.

גורמים להופעת פצעים בפנים:

העור שלנו מגיב גם לשינויים חיצונים וגם לשינויים פנימיים. משום שישנם הרבה סוגי פצעים בפנים, חשוב להבין מה הגורמים שעומדים מאחורי כל סוג. להלן חלק מהסיבות:

  • שינויים הורמונליים
  • נטילת תרופות על בסיס סטרואידים
  • תזונה לא בריאה (כבר הוכח מדעית שסוכר ומאכלים מטוגנים גורמים לאגירת אינסולין, מה שגורם ליצירת יתר של אנדרוגן (הורמון גברי הגורם ליצירת יתר של שומן שסותם נקבוביות),
  • לכך מתווספים חיידקים ונוצרים פצעים. המצב של מערכת העיכול תלוי באיכות המזון שאנו צורכים, שיבוש במערכת העיכול עלול לחסום מרעלים יציאה החוצה, ואם האיברים הפנימיים לא
  • יכולים להתנקות, אז התפקיד הזה נופל על עורנו. כלומר – מה שקורה בפנים משתקף גם בחוץ.
  • מחסור בוויטמינים (מחסור בלפחות ויטמין אחד ישפיע שלילית על מראה העור).
  • אי שמירה על היגיינה אישית
  • שימוש לא נכון במוצרי איפור
  • דלקת
  • סיבות תורשתיות
  • ירידה במערכת החיסון
  • מחלת באיברים פנימיים
  • מתח (במצבי סטרס, הגוף מפריש הורמון בשם אדרנלין והורמונים גבריים אחרים, שגורמים ליצירת יתר של שומן)
  • סביבת הקיום

כפי שאתם רואים, יש הרבה סוגי פצעים בפנים, ואקנה – בעיה הנפוצה ביותר.

מחלת האקנה, נובעת בעיקרה מאיזו שהיא בעיה פנימית. סביבה לא נכונה יכולה כמובן להעצים את הבעיה. כאשר קוסמטיקאית רוצה לטפל באקנה, עליה לקחת בחשבון את רגישות העור ויכולתו להתמודד במצבי לחץ כמו גם את הנתונים התורשתיים.

נכון להיום, קיים מגוון רחב של משחות, קרמים, סבונים ומסיכות לטיפול באקנה. לצערי, רבים רוכשים את המוצרים אחרי שראו פרסומת או ששמעו שלמישהו מוכר (משפחה/סלבס) זה עזר. כתוצאה מהרכישות  המיותרות האלו, המדף שלכם מתפוצץ ממוצרים מיותרים, מצב העור נהיה יותר גרוע והאכזבה גדלה.

יש לי ניסיון מוצלח ביותר עם בעיה כמו שלך…

אני עובדת עם חברות קוסמטיקה מקצועית ועד היום השגתי תוצאות נפלאות תודות לאיכות ולריכוז הגבוה של חומרים הפעילים.
מטרת הטיפול בעור שמן ובעייתי ואקנתי – פתיחת זקיק השערה, כיווץ נקבוביות, ייבוש הפצעים, הגברת קצב מחזור הדם ומניעת צלקות, וגם ניקוי וחיטוי העור.
לכן, ממליצה לכם בחום על מארז הפלא הטיפולי שבתוכו:
סבון סוכר – מכיל חומרים טבעיים אנטיספטים(לימון וסוכר) המאפשרים ניקוי יסודי של העור. בנוסף מסייע באיחוי פצעים, מאזן הפרשת סבום ומונע ברק שומני.
קרם לחות – לאיזון העור ולשמירה על רמת הלחות בתהליך טיפול באקנה. התכשיר משלים את פעולת תכשירי הסדרה בכך שמונע יובש ותורם לרקמה אחידה וחלקה.
תרחיף ייבוש – תרחיף אקטיבי המייבש נקודתית את הפצעים ומזרז את תהליך הריפוי.

מה לעשות על מנת לטפל באקנה בצורה נבונה?

לגשת לאיש מקצוע – קוסמטיקאית המתמחה באקנה. רק אחרי אבחון מתקדם, בדיקת העור לעומק ותשאול מקצועי תוכלו להבין מהי הסיבה שגרמה לפצעים ותיבנה תוכנית טיפולים הנכונה לכם.

תזכרו, לדחות את הבעיה לא יפתור אותה, ברוב המקרים זה פשוט יגרום להחמרה במצב. פניה לקוסמטיקאית מקצועית תוכל לחסוך לכם ביזבוז כספים על תכשירים מיותרים, זמן יקר ועצבים ולהחזיר לכם את הביטחון העצמי.

אני קוסמטיקאית פרא רפואית, בעלת ניסיון מצטבר ומוצלח בבעיות אקנה, אצלי בקליניקה טיפולים אפקטיבים לטיפול בתופעה. אבחון מקצועי וטיפול עקבי יוביל לשיפור משמעותי במצב!

החזירו לעצמכם את הביטחון העצמי – קבעו פגישת יעוץ.

השאירו את הפרטים שלכם עכשיו לקבלת ייעוץ ללא התחייבות
סיכום
סוגי פצעים בפנים
שם מאמר
סוגי פצעים בפנים
תיאור
כל אדם, לפחות פעם בחייו, ייתקל בתופעה של פצעים בפניו. לכל סוג – טיפול מתאים. כל מקרה לגופו. מה אתם יודעים על פצעים בפנים? הפעם, אסקור לכם את הנושא של סוגי פצעים בפנים. איך להילחם בפצעים בפנים, איזה סוגי פצעים יש, מהן הסיבות להיווצרותם ועוד.
המחבר
שם המוציא לאור
BarbaraBeauty
הלוגו של המוציא לאור

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *