במהלך העבודה שלי כקוסמטיקאית מקצועית, אני נתקלת בשאלות רבות מצד לקוחות בנושא של מיקרובליידינג מחיר(שיטת השערה), הטיפול, כיצד הוא מתבצע וכמה זמן הוא מחזיק.

מה זה מיקרובליידינג

מיקרובליידינג היא טכנולוגיה חדשה של שיקום או הדמיית שיער בתחום האיפור הקבוע, המאפשרת הדמיית שיער באמצעות עט ידנית, בניגוד למכשיר החשמלי הנפוץ בשוק. הפיגמנט חודר לעורכן (אפידרמיס) באמצעות עט מיוחדת בעלת מחטים זעירים. בכך, פוחת הכאב אשר עלולים לחוות בטיפול אל מול השיטות המקובלות של איפור קבוע רגיל וגם ניתן להגיע לרמת דיוק גבוהה. המושג מיקרובליידינג מורכב מהמילה Micro קטן ו-blade שהוא להב/סכין. בידיה של קוסמטיקאית מקצועית, להב זו הופכת לשרביט קסמים ומשנה ומרעננת את המראה של רבות מלקוחותיי לטובה.

יש סיבה לכך שהמיקרובליידינג תפס תאוצה בעולם בשנים האחרונות. כיום הוא הטיפול המבוקש ביותר לתיקון צורה וצבע של הגבה. יש לציין כי השיטה מתאימה גם ללקוחות דתיות אשר מקפידות על האיסור לקעקע את הגוף.

השאירו את הפרטים שלכם עכשיו לקבלת ייעוץ ללא התחייבות

אם אני רוצה מראה טבעי, זה מתאים לי?

השיטה מתאימה ללקוחות אשר מתחברות למראה הטבעי. בעזרת מיקרובליידינג ניתן לתת אפקט של טשטוש, כלומר אפקט של מראה מאופר, ממש כמו צללית עדינה בגבות. ניתן גם לתת אפקט של שיטת השערה, כלומר שיערות דקיקות שנראות בדיוק כמו שיערות אמיתיות. שיטת השערה מחזיקה עד כשנה. השיטה מעניקה מראה גבות טבעי ביותר, קשה מאד לזהות כי השערות אינן אמיתיות.

השיער מצוייר אך יידמה לך כי נולדת עם הגבות המושלמות הללו, מה שמאד קשה להשיג באיפור קבוע רגיל. מיקרובליידינג נותן בעצם מענה לנשים שלא זכו באופן טבעי לצורה יפה או נפח רצוי בגבות, השיטה תהפוך את הגבות מדלילות למלאות, נוכל למלא קרחות ולתקן צורה וצבע. כמובן ניתן גם להסתיר בחלקן צלקות, ניתן לשלוט באורך ובצורה. מזמן כבר ברור בעולם היופי כי הגבות הן המסגרת של הפנים והפנים מהוות הרבה פעמים ככרטיס הביקור שלנו. השיטה בעצם תעזור לכן למסגר את הפנים בצורה טובה יותר ותעזור לכן להשיג מראה עיניים מהפנט ומודגש.

מיקרובליידינג – רק היתרונות

יתרונות נוספים של השיטה הן שהיא פועלת כמעט ללא כאבים ותופעות לוואי. הפיגמנט (צבע) עצמו לא דוהה עם הזמן ולא עלול להפוך לצבע עז ומשונה כמו בשיטות אחרות. תהליך ההגלדה (לאחר הטיפול) נוח ולא גורם לצלקות. הטיפול מחזיק בין שנה לשנתיים, תלוי בלקוחה ובסוג העור שלה.

חשוב לדעת לפני הטיפול

לפני שמטפלים בגבות בשיטה זו, אני מבקשת מלקוחותיי שלא נעשה צורה מסוימת ונשנה את הגבות כשבוע לפני הטיפול במיקרובליידינג. כמו כן, יש להימנע משיזוף אשר מקשה מעט את העור ועלול לגרום להובלה פחות טובה של הפיגמנט בעור. בנוסף, יש להימנע מאלכוהול כשבוע לפני הטיפול ולהקפיד על תזונה מסודרת (להימנע מאוכל חריף, שומני ומתוק אשר גורם לעור להפריש יותר שומן).

שאר הדברים הם באחריותי בתור הקוסמטיקאית שלכן. אני אתחיל את הטיפול בנתינת משכך כאבים, לאחר מכן אצייר עם עפרון מיוחד את הצורה הרצויה. נתאים בשיתוף פעולה צבע אידיאלי לגבות ולאחר מכן נהפוך את חלומכן למציאות.

מה קורה אחרי הטיפול

לאחר הטיפול, לעיתים ישנן נפיחויות שבד"כ עוברות כ-30-40 דקות לאחר הטיפול. אמנם הטיפול בעל כאב מינימלי ביחס לטיפולים אחרים, אך עצם החדירה לשכבת העור (האפידרמיס) גורמת למעט נפיחות אצל הלקוחות. שעתיים לאחר הטיפול, יש למרוח משחה מיוחדת שעוזרת לתהליך ההגלדה שמשכו 28-30 יום. לפחות שבועיים לאחר הטיפול כדאי להימנע מפעילות ספורט אינטנסיבית. יש להימנע גם מהגעה לבריכה, לים ומחשיפה ממושכת לשמש. יש לשמור על העור נקי ויבש.

כחודש לאחר הטיפול הראשון

יש להגיע לטיפול משלים. הסיבה לכך היא שבפעם הראשונה מחדירים כמות קטנה של פיגמנט מתחת לעור וחלק ניכר ממנה נעלם בתהליך ההגלדה.

microblading

התוויות נגד למיקרובליידינג (מי שאסור לה לקבל את הטיפול)

בהימצאות מחלת עור כלשהי, סכרת, לחץ דם גבוה ולא מאוזן, מצבים דלקתיים, מחלות דם, היריון או נשים מניקות, לא נבצע את הטיפול.

המחיר לטיפול במיקרובליידינג נע בין 1000 ל2000 שקלים עבור שני הטיפולים, הכול תלוי בקוסמטיקאית, בניסיון שלה וכמובן ברמת החומרים בהם היא משתמשת. לגורמים הללו כמובן שתהיה השפעה על המראה הסופי.

למיקרובליידינג יש גם צדדים אפלים, בידיים הלא נכונו

. כמעט כל אישה חולמת לתקן או למלא דבר-מה בגבות שלה. כמו שהזכרנו, מיקרובליידינג מגשים את החלום להתעורר עם גבות מושלמות במראה מלא ומאופר. כפי שכבר ידוע לנו, הזול כמעט בכל תחום בחיים עולה ביוקר. טיפולים זולים במיקרובליידינג אמורים לעורר את חשדכן. לא מעט אנשים מנסים לנצל את הפופולריות של הטיפול במיקרובליידינג ועוברים קורסי בזק להכשרה שבוודאי אינם מספיקים על מנת לטפל בפנים של לקוחה.

בלי ניסיון, ידע מעמיק בשיטה ובפיגמנטים השונים, ייתכן שמטפלת לא מוסמכת עלולה לגרום נזק של ממש. קוסמטיקאית מקצועית משתמשת בחומרים הטובים ביותר הזמינים בשוק, היא מתעדכנת לא רק מניסיונה בשטח בביצוע טיפולים אלא מבצעת השתלמויות רבות, התייעצויות עם בעלי מקצוע שונים והתעדכנות בחידושים. לא רק זאת – אגלה לכם שאני כמעט כל לילה, עם כל הניסיון שלי, מתאמנת על שטיחון מסיליקון על מנת לשמור על החדות והדיוק שלי. אני לא מתפשרת על הסטנדרט המקצועי הגבוה ביותר עבורכן. למה שתתפשרו על עצמכן?

microblading

כאשר אין תקציב מספק למיקרובליידינג, עלינו לשקול בכובד ראש אפשרויות אחרות

קודם כל, כמו שהסברתי, כדאי להימנע ממקומות אשר מציעים טיפולים זולים באופן חשוד. קוסמטיקאית מקצועית אשר משתמשת בחומרים איכותיים ועברה הכשרות מעמיקות, בכנות, לא תוכל להציע לכן מחיר זול בצורה משמעותית מן המתחרות. היו לי מספר לקוחות שביצעו טיפול ראשוני במיקרובליידינג במקום אחר משום שהתפתו למחיר זול ביותר, והגיעו אליי לא כלקוחות של מיקרובליידינג, אלא כלקוחות שבאות להסיר איפור קבוע כושל משום שאינן מרוצות מהתוצאה.

עקב כך, הן הגיעו למצב שהתהליך הרבה יותר יקר, ארוך וכואב על מנת להשיג את התוצאה הרצויה. אפשרויות אחרות יהיו איפור, כמו להשתמש בעיפרון או צללית גבות בכל בוקר. הבעיה – איפור הוא לא תמיד נוח, לוקח זמן רב ולא עמיד בחום או בתנאי גשם. אפשר כמובן להשתמש בצבע לגבות, אשר יכול להחזיק עד שבועיים. כמו כן, יש אפשרות לעבור עיצוב גבות עם חינה, אשר מחזיק עד כחודש ימים ויעלה בין 150-250 כולל עיצוב הגבות.

האופציה האידאלית נותרה דווקא לחסוך לטווח הארוך ולעשות גבות בשיטת המיקרובליידינג, במקום בטוח ומקצועי ולהנות מגבות מושלמות כשנה שלמה.

אספר לכן, כי יש הבדל בין איפור קבוע למיקרובליידינג

איפור קבוע קיים בשתי שיטות. הראשונה, שימוש במכשור חשמלי, אשר בעזרתו מחדירים פיגמנט לאזור הרצוי (כגון שפתיים, גבות, פס האייליינר). נכון להיום השיטה השתדרגה עד מאד, ניתן להגיע לתוצאות מאד טבעיות אם עובדים נכון עם פיגמנטים איכותיים. השימוש בפיגמנטים הוא תורה של ממש, על מנת להתאים את הגוון הנכון ביותר לסוג העור ולמנוע צבעים לא רצויים בעתיד.

אם עובדים בצורה נכונה ובעזרת כלי עזר איכותיים (הפיגמנטים, המכונה והמחטים), התוצאה אכן תהיה טבעית ותחמיא מאד לפנים. המראה שלכן אכן יוכל להשתדרג פלאים. לעומת זאת, מיקרובליידינג, זה אותו איפור קבוע אך הוא מבוצע ללא מכונה חשמלית, אלא עם עט שבראשו להב קטנה. לוקחים את הפיגמנט ושורטים את העור בעדינות רבה להחדרת הפיגמנט. זו היא שימוש בשיטה עתיקה ביותר אשר מתורגמת לאמצעים טכנולוגיים והיא שומרת על המראה הכי טבעי שיש.

שימו לב, בידיים לא מיומנות, ישנה סכנה של פציעה וצילוק העור, מה שיכול לגרום אחר כך לצבעים לא רצויים כגון כחול, אפור או אדום. לכן, לפני שאתן קובעות טיפול במיקרובליידינג, חשובה מאד הבחירה באשת המקצוע. אני באמת חולקת מניסיוני עבורכן במקרה הזה, משום שמגיעות אליי לא מעט לקוחות להסרת איפור קבוע כושל בלייזר. הסרת האיפור הוא תהליך יקר יותר ופחות נעים מאשר טיפול מיקרובליידינג שבוצע כהלכה. אם את קוראת כתבה זו ואכן יש לך צורך בהסרת איפור קבוע בלייזר, אנא פני, אני עושה זאת במיומנות רבה ויכולה לסייע לך.

microblading

נשאלת השאלה כיצד ניתן לזהות בעלת מקצוע אשר ניתן לסמוך עליה. ראשית, בקשו לראות את התעודות של בעלי המקצוע

אל תחששו, מי שבאמת מסורה למקצוע שלה, תמיד לומדת, משתדרגת ומעשירה את הידע והניסיון שלה ללא הרף. לפני הטיפול וודאו כי עשו לכן הדמיית גבות ווידאו יחד איתכן שהצורה אשר הראו לכן היא אכן הצורה הרצויה והיא אכן מחמיאה לפנים שלכן. כמו כן, שימו לב להתאמת הפיגמנטים. פיגמנט אחד או שניים במלאי אינם מספיקים לעבודה, ישנם הרבה סוגי וגווני עור, לבעל המקצוע צריך להיות מבחר עשיר של פיגמנטים על מנת לבצע התאמה מיטבית.

בנוסף, וודאו כי סביבת העבודה היא בהכרח סטרילית

צריך לשים לב שבעלת המקצוע פותחת מחט חדשה מאריזה סגורה, שמקום העבודה סטרילי לחלוטין, שהמכשיר בו משתמשים יהיה עטוף בניילון נצמד ובעלת המקצוע תהיה עם חלוק וכפפות, כמובן. אם יש לכן חשד ולו המינימלי ביותר שהתנאים הללו לא בוצעו, אל תתביישו לעזוב את המקום, הבריאות היא הדבר הכי חשוב. שימו לב גם להמלצות על בעלת המקצוע. אל תסתמכו רק על המלצות מהפייסבוק. בעלות מקצוע רבות מפרסמות תמונות שנלקחו מבעלות מקצוע אחרות, לפעמים גם מחו"ל. לפעמים הן משתמשות בתמונות מרוטשות, כלומר שעברו שיפור בפוטושופ. כדאי לבקש המלצות מלקוחות אמיתיות שכבר עברו את הטיפול ויכולות להעיד כי חוו חוויה מוצלחת.

הגיעו אלי לא מעט לקוחות להסרת איפור קבוע משום שסמכו על בעלת מקצוע כזו או אחרת אשר הציגה תמונות יפות באמצעי המדיה (פייסבוק, אינסטגרם) ובסופו של דבר התוצאה לא הייתה דומה לתמונות. כדאי מאד לוודא שראיתן עבודות אותנטיות ואתן בטוחות. נשאלת השאלה האם להיזהר מבעלות מקצוע מתחילות, שימו לב שכולנו היינו מתישהו מתחילות בלי ניסיון. חלקן יכולות לגרום לנזק וחלקן בתחילת דרכן ומוכשרות מאד, העיקר זה הרצון הטוב להתפתח, להשתדרג ולהתאמן.

microblading

שימו לב והיזהרו מפיגמנטים זולים ולא איכותיים

לצערי, מצויים היום בשוק מגוון רחב של פיגמנטים שניתן לרכוש אותם ללא הוכחה על המקצוע של הקונה, למשל מאלי אקספרס. מי שמטופלת בעזרת פיגמנטים אלו לא תמיד מבינה את ההשלכות, אסביר שהפיגמנטים הללו מכילים גם מרכיבים שלא תמיד מתקבלים על העור בצורה תקינה ויכולים להשתנות תוך זמן קצר לצבע שאינו מציאותי או רצוי, כמו כחול, ירוק, אדום או אפור. כל צבע אשר נמצא בעורנו עלול לשנות גוון במעט, אך זה בר תיקון. לעומת זאת, אם הצבע נהיה כחול, אפור או ירוק עם הזמן, זה מעיד על איכות החומרים ולרוב יהווה כאזעקת אזהרה.

איפור קבוע והבריאות שלנו – איך הם הולכים ביחד? תמיד לפני הטיפול, אשת המקצוע תיתן לכם למלא הצהרת בריאות ולוודא שהמטופלת מתאימה לטיפול לפי כל הקריטריונים. אפילו כאשר לקוחה מגיעה לטיפול ועונה על כל הקריטריונים, גם כך ייתכנו תגובות של אלרגיות, נפיחות והתפרצות של הרפס באם קיים. ברוב המקרים המצב חולף, אך חשוב לי לציין שבהגדרת תפקידה של בעלת המקצוע נמצאת גם האחריות לזהות את כל התגובות הלא רצויות ולכן מומלץ שהיא תהיה קוסמטיקאית מוסמכת ובעלת ניסיון ידע עמוק על העור והמתרחש בו.

אל תחסכו על הבריאות ועל היופי שלכן,
באהבה ברברה ביוטי

השאירו את הפרטים שלכם עכשיו לקבלת ייעוץ ללא התחייבות
סיכום
מיקרובליידינג מחיר
שם מאמר
מיקרובליידינג מחיר
תיאור
במהלך העבודה שלי אני נתקלת בהמון שאלות, כמו: מיקרובליידינג מחיר, גבות בשיטת השערה. כמה זמן זה מחזיק ועוד.מיקרובליידינג-הדמיית שיער באמצעות עט ידניתץ
המחבר
שם המוציא לאור
BarbaraBeauty
הלוגו של המוציא לאור

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *