תרופת פלא נגד הזדקנות העור עדיין לא המציאו, אבל לאחר הזדקנות העור לצמצם קמטים בהחלט אפשרי. הקוסם הכי גדול במלחמה נגד קמטים-זהו חומצה היאלורונית תופעות לוואי ממנה קיימים בכל זאת ומאוד חמורים.

מה זה חומצה היאלורונית

לפני שבודקים חומצה היאלורונית קודם כל נברר מה זה ונבדוק האם יש לה תופעות לוואי. חומצה היאלורונית (hyaluronic acid) כבר נמצאת בעור שלנו היא אחראית על רמת הלחות בעורנו כך יש לה תפקיד חשוב לשמירת על אלסטיות של העור. לצערנו, אם הזמן כמות החומצה הנפלאה הזאת יורדת, ועור שלנו נהיה יותר יבש, מחוספס וחסר לחות, בנוסף לכך עור מתקמט ועור שלנו נהיה יותר רפוי ומאבד את המוצקות שלו. לכן חומצה היאלורונית מרכיב חשוב בקוסמולוגיה המבצעת תפקיד של פילר(מילוי), היא ממלא את הקמט ומעלה את רמת הלחות בעור בעזרת זאת, עור נהיה חלק ומוצק. במטרה הזאת חומצה היאלונית מככבת בקרמים וסרומים הנלחמים ביובש, קמטים, רפיון העור. אבל להזרקות עם חומצה היאלורונית יש מספר תופעות לוואי.

חומצה היאלורונית תופעות לוואי וסיכונים

כמה שנתלהב מחומצה היאלורונית יש גם דעות נגד. כי כאשר מזריקים אותה מתערבים בתהליכים טבעיים של הגוף בגלל שחומצה היאלורונית משחקת תפקיד חשוב בעולם הקוסמטיקה ורפואה אז מפעם לפעם היא מופיעה בגרסאות יותר משודרגות, וגם תופעות לוואי נהיות פחות משמעותיות. חומצה היאלורונית שמקורה ממקור חי  מכילה כמות גדולה של חלבון זר וגוף מפתח נוגדנים ואלרגיות לדברים האלה, וגם תאריך תפוגה שלה מאוד קצר אז חומצה הזאת לא שימושית לצרכים קוסמטיים. בשנים האחרונות התחילו להפיק את חומצה היאלורונית בפרמנטציה בקטריאלית, בתהליך זה חומצה היאלורונית באה נקייה מחלבונים שמקורם ממקור חי, לכן לא גורמת לאלרגיה. אבל בכל זאת תופעות לוואי לחומצה היאלורונית קיימים בהזרקות, אבל חולפות תוך כמה שעות.

חומצה היאלורונית מאוד שימושית בעולם האסתטיקה, משתמשים בה בהזרקות למילוי קמטים, להענקת הנפח לפנים רפויות. חומצה היאלורונית לשפתיים טיפול הכי פופולרי בכל העולם, גם משתמשים בה לעיצוב עצמות לחיים ופיסול עצמות הפנים, מילוי קמטים לציידי הפה ואף.

חומצה היאלורונית, שימוש בקוסמטיקה.

חומצה היאלורונית תפסה פופולריות בכמה שנים אחרונות מכיוון שהיא בעלת של המון תכונות היעילות לעור, נכון להיום היא מרכיב העיקרי בקרמי לחות, אודם לשפתיים, קרמים נגד צלוליט, קרמי עיניים, קרמים לאיחוי רקמות…. חומצה היאלורונית בקרם נוצרת מעטפת הגנה שקופה על פני העור , מה שמאפשר לעור שלנו לשמור על לחות הטבעית, גם בעזרת מעטפת הזאת על פני העור כל המרכיבים הפעילים נשארים יותר זמן על הפנים. מוכח מדעית, שחומצה היאלורונית סופגת מים כמו ספוג, תוצאה מכך עור יותר מתוח קורן ובריא. אחרי ימי קיץ החמים ומייבשים העור שלנו צמא למים, אני בקליניקה שלי עושה טיפולים חלומיים עם חומצה היאלורונית להשבת הלחות לעור הפנים, העור נהיה יותר מתוח וניראה הרבה יותר צעיר ובריא. וכמובן יש גם הרבה תכשירים ביתיים המכילים את חומצה היאלורונית .

אז, נשים יקרות, אם אתן רוצות להיות בעלת עור בריא, צעיר ומתוח יותר, חייגו אליי 054-4335050 ברברה.

השאירו את הפרטים שלכם עכשיו לקבלת ייעוץ ללא התחייבות
סיכום
חומצה היאלורונית תופעות לוואי
שם מאמר
חומצה היאלורונית תופעות לוואי
תיאור
תרופת פלא נגד הזדקנות העור עדיין לא הימציאו, אבל לאחר הזדקנות העור ולצמצם קמטים באחלט אפשרי.קוסם הכי גדול במלחמה נגד קמטים-זהו חומצה היאלורונית תופעות לוואי
המחבר
שם המוציא לאור
Barbara Beauty
הלוגו של המוציא לאור

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *