במהלך עבודתי טיפלתי בהרבה לקוחות עם אקנה. לכל אחד מהם אקנה היה מסיבות שונות, אבל מה שמשותף בניהם שהם חוו סבל וכאב מהמראה שלהם. אקנה היא מחלה רבת גורמים, גורמים העיקריים למחלה זו – הפרשה מוגברת של החלב, סתימה בזקיק השערה, התרבות חריגה של חיידקים, גם שינויים הורמונליים וסטרס יכולים לעורר את המחלה. אצלי בקליניקה אני עושה אבחון ומתאימה את הטיפול המתאים לאותו לקוח. טיפול באקנה אצלי מחולק לשניים: טיפול הראשון אני עושה ניקוי עמוק א-טראומתי בשילוב פילינג המבוסס על חומצות אלפא הידרוקסיות טבעיות המופקות מפירות ונחשבות יעילות ביותר לחידוש והצערת העור. חומצות בטא הידרוקסיות נוגדת דלקת וממיסה קרטין, מכיל גם רטינול שמזרז התחדשות תאי העור ומשפר את זרימת הדם. שמן אסאי, העשיר באומגה 3 ו-6 הפועל להמרצה ושיקום של עור בעייתי ובעל חשיבות רבה בטיפול באקנה. הפילינג מנקה ומטהר את העור, מפחית בקומדונים ופצעים, מסייע בריפוי באקנה, מעודד את העור להתחדש ומשפר צלקות פוסט אקנה.

אחרי טיפול הראשון ניתן לראות:

  • הפחתת פגעי עור ואקנה
  • שיפור מראה צלקות בעור
  • הפחתה בקומדונים ומוקדים דלקתיים
  • שיפור מרקם העור

על מנת להשיג תוצאות מוצלחות ומהירות, מומלץ מאוד להשתמש בסדרת תכשירים המיועדת לריפוי עור שמן, בעייתי ואקנטי כחלק מהטיפול המקצועי ולהמשיך טיפול משלים בבית.

טיפול השני : טיפול שיקומי, המיועד במיוחד לעור פגוע, מגורה, עייף וחסר חיים. הטיפול מיועד לשיקום פגעי עור, להרגעה ולהפחתת אדמומיות, חיזוק ובנייה מחודשת של מרקם העור. במהלך הטיפול אני עושה עיסוי מיוחד לניקוז לימפטי וסילוק רעלים מהגוף.

סיכום
טיפול אקנה דרמומנטלי
סוג שירות
טיפול אקנה דרמומנטלי
שם ספק
BarbaraBeauty, Telephone No.0544335050
תיאור
טיפול מורכב משני טיפולים, שבראשון אני עושה ניקוי עמוק. וטיפול השני שיקום העור. אחרי טיפול הראשון כבר ניתן לראות שיפור במראה פגעי עור ואקנה, הפחתה בקומדונים ומוקדים דלקתיים,שיפור במרקם העור. טיפול השני מיועד לשיפור פגעי עור, להפחתת דלקת ואדמומיות. במהלך הטיפול מטופל מקבל ממני ערכה טיפולית עם תכשירים להמשך טיפול בבית.