עור שלנו הוא האיבר הגדול ביותר בגופנו, הוא משמש כיסוי לכל רקמות הגוף. למצב עור יש קשר הדוק לבריאות, היגיינה ואסתטיקה. הטיפול הבסיסי והחשוב ביותר – הוא טיפול פנים קלאסי, יש לו משמעות רבה – עור גם נהיה יותר בריא, נקי וקורן, אלה גם יש יעילות בקליטה של חומרים פעילים בזכות המסה והסרת תאים מתים על ידי פילינג וניקוי עמוק. מומלץ מאוד להתמיד לעשות טיפול פנים לפחות פעם בשלושה חודשים זה מבטיח לנו עור יותר בריא,

נקי, קורן וגם מנעה או מאחר פגמים עתידיים בעור.

אז איך מתבצע טיפול פנים קלאסי אצלי בקליניקה:
אחרי אבחון מדויק והתאמת הטיפול נכון שמים פילינג בהתאם לסוג העור, הוא גם משמש כהכנה לניקוי עמוק, ממריץ את מחזור הדם ומגביר את קצב תחלופת התאים. אני אצלי בקליניקה אוהבת להשתמש בכמה סוגים של פילינג בטיפול אחד.

ניקוי עמוק (הוצאת קומדונים ושאר נגעים לא רצויים בעור) .

חיטוי והרגעה לידי מכשירים או תכשירים בהתאם לסוג העור.

עיסוי מפנק בפנים, צוואר, דקולטה, שכמות בשיטת כיראומאסאזי(עיסוי מדעי המכוון להורדת הסטרס), עיסוי מתבצע על סרומים עם ויטמינים וחומרים פעילים אחרים.

מריחת מסיכה לפי צרכיי הלקוחה.

הענקת לחות, הזנה והגנה לעור.

אם אתם רוצים ליהנות מעור בריא וקורן וגם מטיפול מפנק תתקשרו אליי 054-4335050 ברברה קוסמטיקאית רפואית p.m.e מתמחה באקנה ופיגמנטציה.

סיכום
טיפול פנים קלאסי
סוג שירות
טיפול פנים קלאסי
שם ספק
BarbaraBeauty,
ויצמן 58, כפר סבא, Telephone No.0544335050
תיאור
טיפול בסיסי הכי חשוב מכל הטיפולים. הטיפול כולל כמה סוגים של פילינג, ניקוי עמוק והוצאת קומדונים ונגעים אחרים בעור, שלב חיטוי, עיסוי מפנק בפנים, צוואר וכתפיים עם סרומים המכילים מרכיבים פעילים וויטמינים, הענקת לחות, הזנה והגנה. בתום הטיפול מטופל זוכה בעור נקי, בריא יותר וזוהר.