כמעט לכל אישה יש אזורים בגוף, שהיא הייתה רוצה לשנות, לרב הסיבה לכך – צלוליט. צלוליט לרב נובע מהחלשות של רקמת החיבור, מתבטא בצורת גומות, או חוסר אחידות על העור, זה יוצר אפקט של קליפת תפוז.

אמנם עדיין אין מספיק מחקרים המראים איזה שיטת טיפול הכי אפקטיבית, אני מניסיון שלי מטיפול בצלוליט והצרת היקפים, משלבת כמה טכניקות לתוצאה המקסימלית. אצלי בקליניקה משלבים עיסוי נגד צלוליט בשיטת כיראומאסאזי (עיסוי לימפטי המנקז רעלים ופסולת מהגוף) , וטיפול ספא שכולל פילינג מפנק ומעטפת גוף מאצות ומרכיבים אחרים, כמו קפאין זה מגביר את זרימת הנוזל התוך תאי, ובכן נלחמת בצלוליט. מחקר שנערך על ידי מומחים אמריקאים, הראה שאצות מורידות נפיחות, גם מאזנים את טונוס העור בזכות כמות גדולה של פיטו-חומרים מזינים, גם כן עשירים בוויטמינים ומינרלים החיוניים לעור.

בין כל הטכניקות להפחתת צלולייט לעיסוי הוא טיפול הכי אפקטיבי, גם לעוטפת גוף עם אצות ומרכיבים פעילים יש תפקיד מאוד חשוב בטיפול, זה משנה את גוון העור, משפר את טונוס השריר, וחוץ מזה זה טיפול חלומי ומפנק, לא מגיע לך להתפנק?

אז איך עושים טיפול:
עיסוי בשיטת כירואמאסאזי העובד לניקוז והוצאת נוזלים והפסולת מהגוף, למיצוק העור יש חשיבות רבה בטיפול(טיפול מתבצע על כל חלקי הגוף).
עושים פילינג בכל הגוף (להעניק לעור מגע רך וחלק)
עוטפת את הגוף בתרכובת של אצות וויטמינים החיוניים לעור

אצלי בטיפול יש שילוב גם של תוצאה ניכרת לעין, וגם הנעה לשלוות הגוף והנפש.
על מנת להנות מתוצאה מקסימלית של הטיפול יש לבצע את הטיפולים אחת לשבועיים לפחות חמישה טיפולים.

סיכום
טיפול חדשני נגד צלוליטיס
סוג שירות
טיפול חדשני נגד צלוליטיס
שם ספק
BarbaraBeauty,
ויצמן 58, כפר סבא, Telephone No.0544335050
תיאור
טיפול חדשני ומאוד אפקטיבי להפחתת צלוליט. משלב שתי טכניקות הכי יעילות - עיסוי מיוחד נגד צלוליט ועטיפת הגוף עם אצות וחומרים פעילים אחרים. מה שמעניק לו מראה חלק יותר וחטוב יותר.