בניסיון להיפטר מפצעונים בלי לבזבז הרבה כסף אנשים משתמשים בתרופות סבתא לחצ'קונים. וכאן הפנטזיה עובדת מאוד חזק לא תאמינו במה אנשים מחליטים להשתמש:  קליפות מתפוח אדמה,  משחת שיניים,  חומץ תפוחים, שמן עץ התה לאקנה ואפילו מיץ בזיליקום– כל אלו תרופות סבתא מאוד נפוצות.

הנה כמה דוגמאות תרופות סבתא לחצ'קונים

  • קלנדולה – עובדת טוב עם נגיף אקנה, מייבשת את העור ונלחמת בשומניות יתר.
  • מיץ לימון – מבהיר את העור, מותיר עור פנים קורן. הורג חיידקים. עוזר להיפטר מכתמים שנשארו מפצעים. רק לא להשתמש במיץ לימון נקי אלה מהול אחרת זה יכול לגרום לגרד או צריבה.
  • סודה – מרכיב זול ומאוד נגיש. עוזר בהבהרת כתמים, מווסת את בלוטות החלב (יתר פעולה של בלוטות החלב גורמת לשמנוניות יתר). מכווצת נקבוביות.
  • חלבון ביצה – מכווץ נקבוביות. מותיר עור רך וחלק. מעניק תחושת רעננות לפנים.
  • תה ירוק – קודם כול יש לו ריח נפלא. אחרי השימוש עור נהיה נעים למגע. מרגיע אדמומיות בפנים ומסייע לצמצום כהיות בעיניים.
  • דבש – עור אחרי שימוש בדבש נהיה רך ונעים למגע. דבש נלחם בפיגמנטציה ובסימנים שנשארו מפצעונים.
  • חומץ – תרופות סבתא לחצ'קונים מאוד נפוצה מנקה היטב את העור. עושה מיקרופילינג (מסיר בעדינות תאים מתים). עוזר לקמטים שנשארו מפצעונים. יש להשתמש בזהירות רבה כי יכול לגרום לכוויות.
  • שמרים – אפשר להכין מהם מסיכה טובה וגם טוב לייבוש פצעונים.
  • שמן עץ התה אקנה – מאוד אנטי בקטריאלי מרגיע אדמומיות ומייבש פצעים.

עדיין אין הוכחות שתרופות סבתא עוזר לריפוי פצעונים להפך יש מיקרים בהם רק החמירו את המצב. או במקרה הטוב רק קצת מרגיע את העור. שום תרופת סבתא לא תעזור להילחם באקנה.

קודם כול צריכים לברר מה סיבה שגרם לפצעונים.

ועוד לפני תזכורת קצרה מה זה פצעונים – אקנה. אקנה – דלקת בבלוטות החלב בעקבות היפרפונקציה שלהם, ייצור יתר של חלב ( שומן ), מה שגורם לסתימה ודלקת. ברוב המקרים התערבות של חיידק פתוגני p . acne. אקנה מתבטא בגבשושים דלקתיים (חצ'קונים ) בצבע אדום, כואבים לרוב וגם בקומדונים ( נקודות שחורות ). פצעי אקנה בדרך כלל מתמקמים בפנים, צוואר, חזה, גב ואפילו בישבן. זו מחלה כרונית שיכולה להתמשך כמה שנים שגורמת לסבל וכאב נפשי לרוב החולים בה. רוב הסיבות לאקנה זה סטרס, שינויים הורמונליים, תזונה לא נכונה או אפילו תורשה.

למה מופעים פצעונים

אקנה – תוצאה מסתימה של בלוטות החלב ובלוטות השערה. זה נגרם מעודף שומן ומהצטברות  של תאים מתים. תנאים האלו זה סביבה נהדרת להתרבות חיידקים.

מה אליכם לעשות אם יש לכם אקנה

טעות הכי גדולה של בנים ובנות שיש להם אקנה זה שהם מרבים לשטוף את הפנים וזה לא נכון לעשות, זה מייבש את הפנים וגורם לעור לייצר יותר שומן.

קוסמטיקאית מקצועית  תעשה אבחון נכון ותבנה תכנית טיפולים וגם תמליץ על תכשירים נכונים לשימוש בייתי. אבל לא כל קוסמטיקאית יכולה לטפל באקנה עם הצלחה אם אין לה מספיק ידע והבנה במנגנון פעילות בעור. ועד רבה לא לנסות לטפל באקנה לבד בעזרת תרופות סבתא לחצ'קונים. זה אף פעם לא מספיק ולרוב המקרים מסוכן, זה יכול להביא להחמרה במצב, צלקות וכוויות.

אני מאחלת לכולם עור חלק ויפה !!!

השאירו את הפרטים שלכם עכשיו לקבלת ייעוץ ללא התחייבות
סיכום
תרופות סבתא לחצ'קונים
שם מאמר
תרופות סבתא לחצ'קונים
תיאור
בניסיון להיפטר מפצעונים בלי לבזבז הרבה כסף אנשים משתמשים בתרופות סבתא לחצ'קונים .כאלה כמו קליפת תפוח אדמה , שמן עץ התה , חומץ תפוחים.
המחבר
שם המוציא לאור
Barbara Beauty
הלוגו של המוציא לאור

פוסטים קשורים

הגעתי לברברה בעקבות המלצה של חברה שלי שטופלה אצלה בהצלחה (היה לה אקנה) ואני עברתי הרבה טיפולים אצל קוסמטיקאיות ופנים שלי עדיין ניראו כמו פיצה ,ברברה התאימה לי טיפול הנכון לי וגם המליצה על תכשירים ,היום כבר אין לי אקנה אבל אני באה אליה לטיפול פנים מפנק ולעשות גבות. ממליצה בחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *