ידוע שבשנים האחרונות עלתה המודעות לכמה חשוב ומקובל טיפול פנים לגבר. בעולם המודרני, כולנו יודעים, יש שימת דגש על המראה החיצוני. לעיתים, המראה החיצוני משקף דברים רבים נוספים מעבר רק למראה. מי שמסתכל עלינו כאשר אנחנו מטופחים, יכול להסיק שאנחנו שמים לב לפרטים, שאנחנו יודעים לדאוג לעצמנו, לעיתים המראה המטופח מקושר להצלחה. הרבה מלקוחותיי הינם גברים שכבר מבינים לפעמים במושגי יופי יותר מחלק מהלקוחות שהן נשים. כל אחד ברמה שמתאימה לו, כמובן, אבל חשוב לי להדגיש שטיפוח אינו מושג ששמור רק לנשים.

עור הפנים הגברי שונה מעור הפנים הנשי. לכן, אם אתה שוקל לעבור טיפול פנים או להעלות הילוך בשגרת הטיפוח שלך, אני ממליצה להתייעץ עם קוסמטיקאית מקצועית בעלת ניסיון עם עור הפנים הגברי.

מה שוני בין עור של נשים לבין העור של גברים

השוני מתבטא בדברים רבים. עור הפנים של הגבר עבה ב25-30% מעור הפנים של האישה. עורו של הגבר מייצר יותר שומן שגורם לפצעונים ורגישויות שונות, זיהומי אוויר שונים אף מאיצים את התהליך. השומניות הזו, הסבום, מורגשת בעיקר באזור ה -T שכולל את המצח והאף. ידוע, שעורו של גבר מתבגר לאט יותר בגלל המבנה העבה שלו. עורם של גברים שונה מעורם של נשים בכמות סיבי הקולגן והסיבים העצביים, עורם יותר מתוח ואלסטי. חשוב לציין, שלמרות שעורם של הגברים מתבגר לאט יותר, יש לעורם של הגברים נטייה לסנטר כפול, שקיות מסביב לעיניים, ונפילה של העור. בפשטות – יש לגברים אמנם מעט קמטים, אך כאשר הם מופיעים הם עמוקים מאד וגורמים לבעיה במראה. טיפולים של אנטי-אייג'ינג (נגד הזדקנות) אפשריים לגברים, אך הם מאתגרים יותר מבחינת המורכבות שבהם ולכן יש לפנות למומחים. בנוסף, גברים שמתגלחים באופן תדיר, מסירים את השכבה הקרנית של עורם בעת הגילוח. הגילוח גורם בסופו של דבר ליובש וגירויים, זה משתנה נוסף שצריך לשים לב אליו. צריכים התייחסות מיוחדת כשעושים טיפול פנים לגבר.

אז איך נעשה טיפול פנים לגבר

כאשר גבר מגיע אליי לטיפול פנים, אני ראשית מנקה את הפנים עם סבון המתאים לסוג העור ולמצבו, אותו אני מעריכה כאשר הוא מגיע. לאחר מכן, אני מבצעת ריכוך של השכבה הקרנית, היא השכבה העליונה של העור. שכבה זו עשויה מתאים "מתים" על פני העור. אני מבצעת ריכוך זה על מנת להפחית באדמומיות בסופו של הטיפול. חשוב לציין שאני מקפידה שלא לבצע פעולות אגרסיביות כלפי העור, ולכן לרוב אצלי לא יוצאים עם אדמומיות ניכרת מטיפולי הפנים. לאחר מכן, אני משתמשת במכשיר אדים לפנים, שפותח היטב את הנקבוביות. אני משתמשת בעיסוי מיוחד, אשר בעזרתו, אני מחדירה לעור חומרים יעילים. כאשר העור מוכן, אני מתחילה בהוצאת קומודונים (נקודות שחורות) ושאר הנגעים שיש על העור. לאחר מכן, אני משתמשת במכשיר בעל תדר גבוה, שיש לו פעולה אנטי בקטריאלית, שמפחית או מעלים אדמומיות ומכווץ את הנקבוביות בחזרה. אני מסיימת במסכה שמתאימה לסוג העור של הלקוח.

שגרת החיים של הגברים לא תמיד כוללת טיפול מתמיד, יש כאלו שמקפידים לטפל בעצמם וטיפול פנים לגבר לא נשמע להם משהו לא מוכר – ויש כאלו שהמודעות לטיפוח טרם הגיעה לאוזנם. אני ממליצה לכל גבר, לטפל בפניו, לשמור על טיפוח, כחלק מחיים בעולם המודרני. הגברים זקוקים לא פחות מנשים לטיפולי פנים, ניקוי העור, לפעמים גם הגב ואזורים נוספים אם יש צורך. טיפולים אלו יפחיתו נגעים ופצעונים והעור יהיה יותר קורן, נקי, והכי חשוב בריא.

בעיניי גבר שמטפל בעצמו, שנשאר מטופח, אמור להיות דבר שבשגרה. אדם שאוהב את עצמו, יודע לקחת רגע לעצמו ולבריאות העור שלו, בעיני ראוי להערכה רבה.

השאירו את הפרטים שלכם עכשיו לקבלת ייעוץ ללא התחייבות
סיכום
טיפול פנים לגבר. מה משמעות?
שם מאמר
טיפול פנים לגבר. מה משמעות?
תיאור
ידוע שבשנים האחרונות עלתה המודעות לכמה חשוב ומקובל טיפול פנים לגבר. בעולם המודרני, כולנו יודעים, יש שימת דגש על המראה החיצוני.
המחבר
שם המוציא לאור
Barbara Beauty
הלוגו של המוציא לאור

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *